Kisah penderitaan lelaki yang menghidap Strok dan kini sihat seperti sediakala

Ini kisah saya, isteri kepada penghidap strok..


2015- "Saya Hafza Aein.. Ini suami saya yang mengalami stroke pada APRIL 2014. Doktor mengesahkan otak kirinya membengkak dengan cepat. Hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami saya. Saya bersetuju tanpa berfikir panjang kerana tiada pilihan lain.

Pada MEI 2014, suami masih lagi tidak sedar dan doktor memberitahu saya yang sel-sel otak dibahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami. Sama ada tidak dapat mengingati siapa diri dia dan ahli keluarga, atau boleh mengingat tapi cepat lupa ataupun mengalami masalah pertuturan.

Alhamdulillah.. Allah Maha Besar.. Bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga. Cuma yang menjadi masalah bila setiap kali pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Mulai dari itu, saya cuba bagi dia VIVIX setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati diotak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun, saya berikan VIVIXpertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap. Saya suka bila doktor cakap macam tu.


Terima kasih Allah. Terima kasih juga SHAKLEE telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga kepada upline yang memahami dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya."







Alhamdulillah, Vivix telah membantu seorang pesakit strok untuk kembali sihat dan ceria.

Jika anda mempunyai ahli keluarga yang menghidap strok, jangan putus harapan, masih ada ikhtiar yang kita boleh lakukan untuk si dia yang tersayang :)

Ingin dapatkan Vivix?

berita baik untuk anda kerana Vivix ada OFFER pada JANUARI 2017

Beli 6 Botol PERCUMA 1 BOTOL
Beli 2 Botol Diskaun 5%

+FREE KEAHLIAN SHAKLEE SEUMUR HIDUP
+FEE POSTAGE
+CASH BONUS BULAN Februari terus ke akaun anda

Hubungi Tim di 0195462166

Facebook : Azzahraa' Fatimah
Instagram : @tim.shaklee 

Comments

Popular posts from this blog

MUKA HEROT SECARA TIBA-TIBA! APA PERLU BUAT?

PENYAKIT TIBI. TIPS DAN IKHTIAR PENYEMBUHAN

KAKI BERLUBANG KERANA KENCING MANIS KINI TUMBUH SEMULA!