Pengalaman penderitaan pesakit SLE berubah menjadi sihat

Seperti yang saya janjikan nak kongsi cerita Master Iffah tentang betapa beliau tak putus asa mencari penawar bagi penyakit SLE yang dihadapinya. Jom baca..


sembuh sakit SLE, sakit badan,



Hari ini Iffa ingin bercerita tentang satu potion ajaib dari SHAKLEE yang telah Iffah amalkan selama hampir 5 bulan untuk merawat masalah SLE/MCTD/RA atau lebih mudah Iffah katakan, sakit auto-immune yang masih menjadi misteri puncanya.

Tentu ramai yang telah tahu masalah kesihatan Iffa ini. Mungkin ramai juga yang tidak mengetahuinya kerana jika anda bertemu Iffa face to face, pasti anda semua tidak akan percaya, tubuh yang comel ini menanggung derita sakit yang tiada penawarnya (itu kata doktor sains).

Baiklah, jika anda semua ingin tahu, rawatan yang ada untuk pesakit SLE ini adalah dengan pengambilan steroid. Tinggi atau rendah dosenya bergantung pada aktiviti sel yang menyerang pesakit. Terdapat juga ubat tambahan yang diberikan.

Seperti plaquenil untuk MCTD dan lain-lain.. (hampir lupa sebab sudah hampir setahun Iffa tak ambil ubat-ubat ni - jangan marah ye doktor, ubat-ubat tu terlalu banyak kesan sampingan, i'd like to stay healthy but with natural ways).


Alahmdulillah, setelah mencari-cari supplement yang boleh membantu Iffa kekal cergas, tidak demam berpanjangan dan dijauhi daripada jangkitan penyakit (orang SLE ni senang dapat infection tau).


Dan yang paling penting, Iffa mampu berdiri, berjalan, melakukan kerja-kerja harian tanpa rasa seperti dililit atau berjalan diatas kawat-kawat duri. Iffa bertemu SHAKLEE. Mula-mula makan untuk tambah susu, tapi tergerak hati untuk cuba VIVIX, potion ajaib. Kuasa Allah SWT.


Alhamdulillah... Dengan kuasa Allah juga Iffah mendapat kesembuhan. Saya doakan semoga Master Iffah akan kekal sihat dan tak jemu menyebarkan kebaikan khasiat makanan tambahan dari sumber asli iaitu SHAKLEE.


Fauziah Hamzah ( Cik Pau )



Master Iffah (dua dari kanan) setelah sembuh dari SLE



mahu dapatkan Vivix?

hubungi saya pengedar sah Shaklee anda

Siti Fatimah Mohd Azmi
ID 1235121
019 546 2166



Comments

Popular posts from this blog

MUKA HEROT SECARA TIBA-TIBA! APA PERLU BUAT?

PENYAKIT TIBI. TIPS DAN IKHTIAR PENYEMBUHAN

KAKI BERLUBANG KERANA KENCING MANIS KINI TUMBUH SEMULA!